czwartek, 10 marca 2011

X. Że co?!

Rodzice wygłosili mi przydługą mowę na temat mojego zachowania. Jak to ujęli „tym razem skończyło się na upomnieniu”. Haha. Czułam się, jak na komendzie policji. Zabronili mi wychodzić z domu do końca dnia. W sumie spodziewałam się o wieeele gorszej kary.
Kiedy poszłam do pokoju siedział tam Jake. Słuchał muzyki z iPoda. Jak tylko mnie zobaczył, to dziwnie się uśmiechnął.
Spojrzałam na niego pytająco.
-Bieber dobrze całuje? – spytał.
Najpierw się skrzywiłam, ale zaraz potem wybuchłam śmiechem.
-Żebyś wiedział – wyszczerzyłam się.
-Ostro poszliście. Ciekawe, co następne… - droczył się ze mną.
-Oj, przestań.
-No co? Tylko mówię. Od tego roku możesz legalnie to robić.
-Jake, przestań! – rozbawiona rzuciłam w niego poduszką.
Uniósł brwi.
-Solówa? – spytał.
Zaśmiałam się.
Usiadłam zamyślona obok niego na łóżku.
-No, ale z tego co słyszałem, Justin chce zostać prawiczkiem aż do ślubu… Ale coś nie wierzę, żeby wytrzymał – dumał mój brat.
-Wychodzę – powiedziałam wstając.
Złapał mnie za rękę.
-Nie. No zostań. Już przestaję – obiecał uśmiechnięty.
-A ty ile lat miałeś jak… ? – spytałam.
-A jednak widzę, że cię to interesuję – wyszczerzył się.
Uśmiechnęłam się zrezygnowana.
-No może troszeczkę…
Zaśmiał się.
-Wiem coś o tym. Też miałem kiedyś 15 lat…
-Nie gadaj – udałam zszokowaną – Mówisz jak jakiś stary dziadek – stwierdziłam – Nie odpowiedziałeś na moje pytanie – przypomniałam.
-Jak to możliwe?! – zaśmiał się – Wiesz… Ja nie należę do osób, które się z czymkolwiek śpieszą… 15.
Wybuchłam śmiechem.
-Taa… Nie śpieszysz się z niczym.
-Dokładnie. Jestem ciekawy, czy twój Bieberek naprawdę jest czysty…
-Dobra. Skończmy już z tym tematem.
-Jak chcesz – powiedział i dalej zaczął słuchać muzyki.
Namieszał mi trochę w głowie…
-Poczekaj… Rodzice też widzieli mój pocałunek? – spytałam.
-Naprawdę chcesz słyszeć odpowiedź?
-O matko.


___________________
Hah. Mam nadzieję, że się podoba :) Jeśli tak to liczę na komentarz <3

2 komentarze:

  1. Szkoda , że taki krótki ale i tak super :D Czekam na następny <3 @iQueenBieber

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twojego bloga i dodałam go do "ulubionych" u siebie ( http://justin-bieber-my-worlds.blog.onet.pl/ - zapraszam ). Fajnie, że tak szybko dodajesz NN, bo nie mogłabym zbyt długo czekać, żeby sie dowiedzieć co będzie dalej. : D super. ;**

    OdpowiedzUsuń