wtorek, 10 lipca 2012

Info konkursowe

Słuchajcie. Zgłosiły się 4 osoby z czego bardzo się cieszę xD Na razie dostałam rozdział od jednej osoby i jest na prawdę fajny ;D Tym razem to Wy piszecie, a ja czytam ^^ Termin przesyłania prac zależy od Was. Jeśli dacie radę wysłać mi je do trzynastego (piątek xD) , do godz. 19:00, to dodam jeszcze tego dnia, a jeśli nie, to bd mogła to zrobić dopiero 29 lub 30, bo jadę do UK na 2 tyg. A więc całkowicie ostateczny termin przypada na 29 (niedziela). Jeśli ktoś jeszcze chciałby się zgłosić to piszcie w komentarzach, albo jeśli zrezygnować, to też mnie poinformujcie. Czyli wszystko zależy od Was. Jeśli dacie radę do trzynastego, to rozdział pojawi się trzynastego, jeśli nie, to macie czas do dwudziestego dziewiątego. ;)
Życzę Wam dużo weny twórczej ;D :*

Ps. Dzięki za 100 tys. wejść <3

2 komentarze:

  1. Chętnie bym napisała ale raczej nie wyrobie się na 13, nie mam nawet jak napisać ;c Mam nadzieję że poczekasz do 29, byłabym szczęśliwa z tego powodu ; )

    // smileoutloud.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałaś dodać rozdział 30 a nie dodałaś a ja cały czas siedzę na kompie i czeka aż dodasz nn
    KIEDY DODASZ NN .?!!

    OdpowiedzUsuń